Inloggen mijn Clubcard

Hier kan je inloggen in je Clubcard account.

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen rondom de Clubcard:

Wanneer en hoe krijg ik mijn Clubcard? De Clubcards worden aan de managers van alle jeugdleden (A t/m F teams) uitgereikt die ze vervolgens zal verspreiden onder de teamleden. Managers kunnen op zaterdag 23 september, zaterdag 30 september en zaterdag 1 oktober de passen van hun team komen ophalen bij de gastoudertafel. Voor de Hokkiebokkies kunnen de passen op woensdagmiddag 27 september en woensdagmiddag 4 oktober worden opgehaald bij de bar. Senioren worden nader geïnformeerd over het moment van en de wijze waarop de Clubcards worden uitgereikt.

Hoe kan ik de Clubcard (van mijzelf of van mijn kind) opladen/opwaarderen? Voordat je je Clubcard kunt opwaarderen moet je zorgen dat je geregistreerd bent. Voor deze registratie heb je een mail met de login gegevens ontvangen. Via de link in deze mail kom je in het systeem waar je een persoonlijk wachtwoord moet aanmaken.

Na registratie kan het opwaarderen van je saldo op de Clubcard via de website van HCKZ, zie sneltoets ‘Clubcard’, of via de KNIP app. Om veiligheidsredenen heb je voor beiden een loginnaam (je e-mailadres zoals dat bekend is bij HCKZ) en wachtwoord (zelf aan te maken) nodig.

  • Opwaarderen via de computer, website HCKZ: Klik op de sneltoets ‘Clubcard’ en login. Vervolgens word je doorgestuurd naar de omgeving waar je de Clubcard kunt opwaarderen, je saldo kunt checken, je cards kunt beheren en indien nodig blokkeren.
  • Opwaarderen via de KNIP app op je mobiele apparaat: Opwaarderen, saldo check, beheren en blokkeren van de Clubcard kan ook met de KNIP app die te downloaden is in de Play Store (Android) en Appstore (IOS). Wanneer je de KNIP app geïnstalleerd hebt, doorloop je de gevraagde stappen om je account te voltooien en saldo op je rekening te kunnen laden. Wil je meer weten over de mogelijkheden van de KNIP app? Kijk dan op; http://www.lecreditsportif.nl/producten/de-knip-app. Let op! Wanneer je met de KNIP app aan de slag gaat kan je direct jouw e-mailadres invoeren na het downloaden van de KNIP app, je hoeft hiervoor niet eerst onderstaande stappen te doorlopen om een wachtwoord aan te maken. Dit proces doorloop je met de KNIP app automatisch.

Is het mogelijk mijn Clubcard op HCKZ bij de bar op te waarderen? Nee, het is niet mogelijk bij de bar je Clubcard op te waarderen. Wel kun je met de KNIP app op je telefoon je saldo opwaarderen en checken. Dat kan uiteraard overal, dus ook in het clubhuis. Daarnaast kun je je Clubcard via de computer thuis opwaarderen.

Hoe en wanneer ontvang ik mijn inlogcodes? De inlogcodes zijn per mail verzonden. Mocht je die niet hebben ontvangen, stuur dan een mail met je naam, e-mail adres en clubcardnummer aan: clubcard@kleinzwitserland.nl, waarin je vraagt om verzending van je inloggegevens.

Hoe werkt betalen met de Clubcard? Voor de administratieve afhandeling heeft HCKZ een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in het clubhuis en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij HCKZ aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Heb ik een pincode nodig voor betaling met de Clubcard? Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling.

Vanaf wanneer kan ik betalen met mijn Clubcard? Met ingang van 1 oktober kun je met de Clubcard betalen. Je Clubcard is gereed voor gebruik na registratie en zodra er saldo op staat. Zie ook ‘opwaarderen Clubcard’. Vanaf die datum kan er niet meer contant worden afgerekend aan de bar.

Kan ik als ouder (niet lid) een Clubcard aanvragen? Ouders kunnen via clubcard@kleinzwitserland.nl voor zichzelf een card aanvragen. Kosten hiervoor bedragen 5 euro. Houd er wel rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je de pas ontvangt. In geval je met spoed een Clubcard wilt ontvangen, dan kan dat direct via deze link naar de site van Le Credit Sportif, https://www.lecredit.nl/lcs/scripts/user_application_edit.aspx?guid={813ED89F-E917-4165-811F-2BBC9EC04C9F}. De kosten zijn in dat geval € 12,10 per Card.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen? Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij HC Klein Zwitserland worden afgerekend.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is? Bij het afrekenen wordt je actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay bij de bar getoond. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Een andere mogelijkheid is door in te loggen via de website van HCKZ en via de KNIP app.

Kan ik rekeningen van mijn gezinsleden aan een bankrekening koppelen? Ja dat is mogelijk. Je kunt log-ins koppelen. De rekeningen blijven dan apart maar je kunt ze wel allemaal inzien vanuit 1 log-in. De login die je via de sneltoets ‘Clubcard’ op de homepage van de website van HCKZ kunt bereiken.

Geldt er een minimum en maximum bedrag dat ik kan opladen? Het minimum bedrag is € 10,- en het maximale bedrag is € 200,-.

Ik heb al een Club50 pas en een andere clubkaart, kan ik die met de HCKZ Clubcard koppelen? Ja, dat is mogelijk. De passen kunnen naast elkaar worden gebruikt maar het is ook mogelijk om het saldo van verschillende passen op één pas over te zetten. Dat kan via de KNIP app. Dit geldt niet voor de SIMOL passen. Die zijn slechts geldig tot 1 november.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking? Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens en je vraag naar: penningmeester@kleinzwitserland.nl.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd? Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubcard@kleinzwitserland.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer. Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen? Per e-mail ontvang je de benodigde inloggegevens. Indien je geen gegevens heeft ontvangen, of wanneer je e-mailadres niet bekend is bij de club, stuur dan een e-mail naar clubcard@kleinzwitserland.nl.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt? Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Dit kun je doen door in te loggen via het inlogscherm achter de sneltoets ‘Clubcard’ op de HCKZ website en in de menuoptie ‘Blokkeren’ te kiezen. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt? In dat geval stuur je een email naar clubcard@kleinzwitserland.nl.

Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard? Bij verlies van je pas, kun je via een nieuwe pas aanvragen via clubcard@kleinzwitserland.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. Houd er wel rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je je nieuwe pas ontvangt. Mocht je z.s.m. een nieuwe pas willen ontvangen dan kun je die aanvragen op via deze link naar de site van Le Credit Sportif: https://www.lecredit.nl/lcs/scripts/user_application_edit.aspx?guid={813ED89F-E917-4165-811F-2BBC9EC04C9F}. De kosten zijn dan €12,10 per card.

Hoe zit het met Clubcard voor minderjarige leden? Ouders/verzorgers van minderjarige leden kunnen het saldobeheer over de Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Is er een HCKZ Clubcard voor teams? Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Aanvragen kun je indienen bij clubcard@kleinzwitserland.nl. Of, in geval van spoed, direct zelf een pas aanvragen via https://www.lecredit.nl/lcs/scripts/user_application_edit.aspx?guid={813ED89F-E917-4165-811F-2BBC9EC04C9F}. In dat geval zijn de kosten € 12,10 per card.

Kunnen personen onder de 18 jaar alcoholische drank afrekenen met de Clubcard? Nee, dat is niet mogelijk.